Klachten

Klachten

De klachtenprocedure

Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft met ons of een van onze leden. Aenean lacinia bibendum nulla sed consectetur. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam id dolor id nibh ultricies vehicula ut id elit. Maecenas faucibus mollis interdum. Nullam id dolor id nibh ultricies vehicula ut id elit. Sed posuere consectetur est at lobortis.

  • Je vult onderstaand formulier in
  • Je ontvangt direct een ontvangst bevestiging.
  • De behandelaar van e klacht zal binnen 7 werkdagen contact met u opnemen.
  • De klacht wordt onderzocht en er volgt een telefonische hoorzitting.
  • De klacht wordt tevens voorgelegd aan de betreffende opleider tijdens een telefonische hoorzitting.
  • Beslissing en concept afhandelingsbrief.
  • Definitieve afhandeling brief en informeren klant.
  • Rapportage wordt gearchiveerd

Uw klacht over de FAM of een van de aangesloten rijscholen